De griffie zoekt met spoed hulp!

Administratieve ondersteuning Griffie (max. 0,5 fte)

Rucphen bouwt verder! En dat is te merken. Door alle extra taken die de gemeente de afgelopen jaren er bij heeft gekregen, zijn ook de verantwoordelijkheden van de gemeenteraad toegenomen. Bovendien hebben we in Rucphen nu 6 fracties, bestaande uit in totaal 19 raadsleden en 25 commissieleden. Deze verdienen allemaal optimale ondersteuning bij hun uitgebreide takenpakket. De huidige griffie, bestaande uit een griffier en een raadsadviseur, kunnen dit niet alleen. Zij zijn daarom op zoek naar versterking.

Waar kom je terecht?

Je gaat werken voor een klein, toegankelijk team dat volledig werkt voor de gemeenteraad en -commissies. Daarin maken we graag plaats voor jou.
Wat ga je doen? Wij zijn op zoek naar een collega die van aanpakken weet en de griffie ondersteunt om ervoor te zorgen dat alles voor de raad en de raadscommissies op rolletjes loopt.

Aan welke taken moet je denken?

  • Verrichten van administratieve, secretariële en organisatorische werkzaamheden t.b.v. raads- en commissievergaderingen;
  • Logistieke voorbereiding (verzamelen van stukken, regelen van vergaderfaciliteiten) en nazorg (toezeggingenlijsten en archivering);
  • Verrichten van voorkomende werkzaamheden, zoals de organisatie van bijeenkomsten.

Wat neem je mee?

Motivatie is een eerste vereiste. Daarnaast is het belangrijk dat je goed bent met digitale systemen en heel nauwkeurig en gestructureerd werkt en je verantwoordelijk voelt voor hetgeen je doet. Een administratieve of secretariële opleiding op mbo-niveau is een pré.

Wat kun je verwachten?

Arbeidsvoorwaardelijk zit het prima in elkaar! De functie is gewaardeerd op functieniveau 7 (max. € 3.301,00 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week). Afhankelijk van jouw ervaring en huidige situatie doen we je een passend voorstel binnen deze bandbreedte. Uitloopschaal 8 (max. € 3.732,00) is op termijn bij goed functioneren haalbaar. Dit geldt ook voor excellente kandidaten.

Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor een jaar (met een proeftijd van een maand). We hebben de intentie om deze bij een goede beoordeling na een jaar om te zetten naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

De secundaire arbeidvoorwaarden zijn ook goed te noemen. Denk hierbij aan een pensioen, collectieve ziektekostenverzekering, een regeling voor een leasefiets en een individueel keuzebudget van 17,05% dat je naar keuze in mag zetten voor bijvoorbeeld extra verlof, vakantiegeld of niet werk-gerelateerde studie. Uiteraard mag je het ook maandelijks laten uitbetalen.

Enthousiast geworden?

Lijkt het je leuk om onze afdeling te versterken? Overtuig ons dan waarom je met ons hierover in gesprek wil. Stuur voor 1 november 2022 een motivatiebrief en jouw CV o.v.v. vacature ‘Administratieve Ondersteuning Griffie' naar de griffie, t.a.v. Joost Lahaije (j.lahaije@rucphen.nl) en wie weet spreken we elkaar snel. Heb je inhoudelijke vragen? Ook hiervoor kun je bij Joost terecht per mail of telefonisch (06-29634713). Hij vertelt je graag meer over de functie.

Publicatiedatum 3-10-2022
Publicatieblad Rucphense Bode
Einddatum 31-12-2022