U bevindt zich hier: Home > Inwoner > Online aanvragen

Online aanvragen

Aanvragen

Onderstaande diensten kunt u via ons digitaal loket aanvragen of bestellen. Daarvoor heeft u uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

Afspraak maken

Met een afspraak heeft u een streepje voor. U kiest uw eigen tijdstip, weet precies hoe laat u aan het loket kunt komen en bent sneller klaar.

Wilt u uw afspraak veranderen of afzeggen? 

U krijgt altijd een bevestiging van uw afspraak. Die sturen we naar het e-mailadres dat u heeft ingevuld toen u de afspraak maakte. In de bevestiging staan ook links om uw persoonlijke afspraak aan te passen. Bijvoorbeeld als u niet kunt komen en wilt annuleren. Heeft u geen e-mail gekregen, of bent u deze kwijt? Bel ons dan gerust. 

Let op

Bedrijven op internet bieden tegen betaling aan om een afspraak te maken bij de gemeente. Dit raden we sterk af omdat het u geld kost. En omdat u uw persoonlijke gegevens moet doorgeven. Zelf een afspraak maken bij de gemeente is gratis, gemakkelijk en uw gegevens zijn veilig.